Gare du Nord
Danny de Munck
De Pannekoekers
Sven Hammond Soul
Leona Philippo
Mr Polska
Postman
Tim Wes
artiest-anita-meyer
Gare du Nord
Danny de Munck
De Pannekoekers
Sven Hammond Soul
Leona Philippo
Mr Polska
Postman
Tim Wes
Leona Philippo
Sven Hammond Soul
De Pannekoekers
Danny de Munck
Gare du Nord
artiest-anita-meyer
Lichtfeest op Edit Festival
zingend op podium
Mr Polska
Leona Philippo
Sven Hammond Soul
De Pannekoekers
Danny de Munck
Gare du Nord
artiest-anita-meyer
Lichtfeest op Edit Festival
zingend op podium

Citymarketing

De afgelopen jaren is gemeente Haarlemmermeer zich meer gaan realiseren dat het belangrijk is om aandacht te schenken aan de bewustwording van het ‘merk’ Haarlemmermeer. Zowel binnen de ringvaart als daarbuiten. Ook de komende jaren wordt daarom actief ingezet op citymarketing. In het sterke krachtenveld van de Randstad met onze naaste buren Amsterdam, Haarlem en Leiden is het belangrijk dat Haarlemmermeer zich laat zien en zich onderscheidt. Het uitgangspunt van Haarlemmermeer is een warme citymarketing benadering, met de focus op de huidige inwoners en ondernemers, maar wij  zijn ons bewust dat onze profilering buiten de ringvaart ook een belangrijke rol speelt. Pionieren in de polder zit in ons bloed en dat willen we laten zien. Onze inwoners en ondernemers spelen een belangrijke rol in het vertellen van deze boodschap. Zij zijn onze beste ambassadeurs en zijn onze natuurlijke citymarketeers.

Meer leest u hier over op Haarlemmermeer portaal

 

Logo van City Marketing

 

Interesse in een sponsoraanvraag of kunt u iets voor ons betekenen? Volg onderstand formulier in en stuur ons een mailtje.